Veel gestelde vragen over mijn gegevens

1. Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
Als uw organisatie gaat verhuizen, kunt u dit kenbaar maken op verschillende manieren. Via het contactformulier kunt u de adreswijziging doorgeven, met daarbij de datum van ingang van de wijziging. Vindt u dit wat lastig, dan kunt u tevens een e-mail of fax zenden. Tevens kunt u na het inloggen op www.Uprint.nl zelf via "Systeem" de stamgegevens van uw organisatie aanpassen. Mocht u hulp hierbij nodig hebben, neem dan contact op met de klantenservice.
2. Mijn naam is niet correct, hoe kan ik dit wijzigen?
Als uw naamgeving niet correct is, kunt u dit kenbaar maken op verschillende manieren. Via het centrale e-mail adres info@Ubiznizz.nl of per fax kunt u de juiste naamgeving aan ons doorgeven. Tevens kunt u na het inloggen op www.Uprint.nl zelf via "Mijn gegevens" de stamgegevens van uw organisatie aanpassen. Mocht u hulp hierbij nodig hebben, neem dan contact op met de klantenservice.
3. Ik heb een ander e-mailadres, hoe geeft ik dat aan?
U kunt na het inloggen op www.Uprint.nl bij “Systeem” naar uw eigen gegevens. Zowel de stamgegevens van uw organisatie als van uw contactpersonen kunnen worden hier worden bekeken en zonodig worden bijgewerkt. Bij de stamgegevens van de organisatie is doorgaans het algemene e-mail adres vermeld en bij de contactpersoonsgegevens de rechtstreekse e-mail adres. Overigens kunt u daar ook het rechtstreekse telefoonnummer, faxnummer of mobiel telefoonnummer bekijken en wijzigen. Mocht u hulp nodig hebben bij het bijwerken van gegevens, neem dan contact op met de klantenservice.
4. Ik ben mijn loginnaam of wachtwoord vergeten.
Als u uw loginnaam of wachtwoord niet meer weet, dan kunt u zelf een nieuw wachtwoord aanvragen. Dit doet u door vanaf het inlogscherm te kiezen voor "Inloggegevens kwijt". U komt dan in een scherm waar gevraagd wordt om u loginnaam of uw wachtwoord in te typen en tevens uw e-mail adres. Indien de combinatie een geldige is, krijgt u automatisch een e-mail waarin uw inlognaam en een tijdelijk wachtwoord staat vermeld. Wij adviseren u altijd dit tijdelijke wachtwoord te wijzigen en om uw logingegevens goed te bewaren. Indien u hulp hierbij nodig heeft, dan is onze klantenservice u graag van dienst.
5. Kan ik mijn bestelling annuleren?
Doordat het grootste deel van de bestellingen volledig geautomatiseerd worden afgehandeld, is het niet per definitie mogelijk een bestelling te annuleren. Indien u voor 12 uur een annulering doorgeeft, kan deze in veel gevallen nog geannuleerd worden. Zodra het artikel in het automatische verwerkingproces zit, is annuleren helaas niet meer mogelijk. Neemt u voor een annulering direct contact op met onze klantenservice.
6. Kan ik de status van mijn bestelling zelf controleren?
Ja, indien u inlogt via www.Uprint.nl krijgt u direct de lopende offertes en orders in het openingsscherm. U kunt daar zien of een bestelling bijvoorbeeld al geleverd is. Wilt u ook afgeronde opdrachten bekijken, dan kiest u in het linkermenu voor "Ordergeschiedenis", waar u alle afgeronde en nog lopende orders in beeld krijgt. Indien er een levertijd geldt op een order van meer dan enkele dagen, dan wordt dat vermeld bij "Prognose leverdatum". Heeft u nog vrargen of is iets niet duidelijk, neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice. Zij zijn u graag van dienst.
7. Ik wil niet dat mijn gegevens worden doorgegeven aan derden
Al uw gegevens worden vertrouwelijk door ons behandeld en niet doorgegeven aan derden. Alleen uw afleveradres wordt doorgegeven aan derden, indien de goederen rechtstreeks van het distributiecentrum of de drukkerij aan uw adres plaatsvindt. Uw overige gegevens worden alleen door Ubiznizz gebruikt voor het versturen van e-mails m.b.t. offertes en opdrachten. Bovendien worden ze aangewend voor interessante acties van Ubiznizz. Mocht u geen prijs stellen op een mailing per post of per e-mail, dan kunt u dit zelf wijzigen bij uw contactpersoongegevens of door dit kenbaar te maken d.m.v. een e-mail naar info@Ubiznizz.nl
8. Hoe kan ik een wijziging van het telefoonnummer doorgeven?
U kunt na het inloggen op www.Uprint.nl bij “Systeem” naar uw eigen gegevens. Zowel de stamgegevens van uw organisatie als van uw contactpersonen kunnen worden hier worden bekeken en zonodig worden bijgewerkt. Bij de stamgegevens van de organisatie is doorgaans het algemene telefoonnummer vermeld en bij de contactpersoonsgegevens het rechtstreekse telefoonnummer. Overigens kunt u daar ook het rechtstreekse e-mail adres, faxnummer of mobiel telefoonnummer bekijken en wijzigen. Mocht u hulp nodig hebben bij het bijwerken van gegevens, neem dan contact op met de klantenservice.
9. Waarom krijg ik post op het oude adres?
Omdat de adressen voor o.a. onze aanbiedingsfolders van tevoren geselecteerd worden, kan het voorkomen dat u nog een enkele keer post op uw oude adres ontvangt. Als u al enige tijd geleden uw adreswijziging hebt doorgegeven dan is het mogelijk dat uw adreswijziging niet goed is doorgekomen bij ons. Neem dan contact met ons op via info@Ubiznizz.nl zodat wij dit voor u kunnen nakijken en in orde kunnen maken.
10. Zijn mijn persoonlijke gegevens wel veilig bij jullie?
Inloggen in de webshops van Ubiznizz kan alleen met een loginnaam en wachtwoord dat u zelf gekozen heeft. Deze gegevens zijn persoonlijk en ook voor onszelf niet op te roepen, waardoor fraude wordt uitgesloten. Al uw gegevens worden volstrekt vertrouwelijk door ons behandeld. Wilt u meer lezen hierover kijk dan bij onze privacy policy. Mocht u hierna nog vragen hebben, dan is onze klantenservice u graag van dienst.
11. Ik heb een andere vraag of opmerking m.b.t. mijn gegevens
Ubiznizz streeft er naar continu haar dienstverlening te verbeteren. Mocht u een andere vraag aan ons hebben over de bezorging of mocht u nog wat missen in bovenstaande antwoorden, neemt u dan contact op met de klantenservice via telefoon of via info@Ubiznizz.nl. Wij zullen met een passend antwoord komen en (waar mogelijk) uw opmerkingen toevoegen aan deze antwoordenlijst.