Veel gestelde vragen over de catalogus

1. Kan ik via internet ook artikelen uit de catalogus bestellen?
Alle artikelen uit onze catalogus staan ook vermeld op biblioshop. U kunt alle artikelen uit onze catalogus via onze website bestellen. Dat kunt u doen door via de categorieën naar de juiste rubrieken te gaan. Tevens bestaat de mogelijkheid om via het zoekveld versneld bepaalde artikelen te vinden, waarbij u een deel van de naam of van de artikelcode kunt ingeven.
2. Staan alle artikelen uit de catalogus ook op de website?
De artikelen uit onze catalogus zijn een doorsnee van de artikelen die op de webshop van Ubiznizz staan. Met andere woorden, op de webshop staat een veelvoud van artikelen t.o.v. de catalogus. Het is goed te weten dat er permanent wordt gezocht naar aanvullende artikelen, met name bestemd om het werken in de mediatheek, bibliotheek of het archief te vereenvoudigen. Mist u een artikel op de webshop of heeft u een bepaalde vraag, neemt u dan contact op met de klantenservice.
3. In de catalogus staat geen prijzen vermeld
Dat klopt, op de website staan alle actuele prijzen vermeld. Tevens kunt u ### hier ### de prijslijst downloaden, echter hierin staan alleen de artikelen die ook in de catalogus vermeld zijn. De prijs op internet is altijd de meest actuele prijs van een artikel. Genoemde prijzen zijn exclusief B.T.W.
4. Ik zou graag een catalogus ontvangen, hoe regel ik dat?
Indien u nog geen catalogus heeft ontvangen, kunt u deze via aanvragen via één van onze websites. Aan u wordt dan eerst gevraagd om de organisatie- en persoonsgegevens te controleren, waarna u kunt aangeven dat u de catalogus wilt ontvangen. Het is tevens mogelijk om van een aantal andere organisaties of onderwerpen informatie op te vragen. Na het bevestigen van de gegevens kunt u binnen enkele dagen een reactie verwachten.
5. Ik wil geen catalogus meer ontvangen
Als u geen catalogus meer wilt ontvangen omdat u ons assortiment online wilt bekijken, geef dit dan aan ons door via het contactformulier. Wij zorgen er dan voor dat u in de toekomst geen catalogus meer ontvangt. Mocht het zijn dat een collega ook wellicht geïnteresseerd is in de diensten of produkten uit de catalogus, dan zenden wij hem of haar graag een extra catalogus vrijblijvend toe.
6. Ik heb de catalogus ontvangen maar daar staan niet alle producten in, hoe komt dat?
Het klopt dat in de catalogus niet alle artikelen vermeld staan. De artikelen uit onze catalogus zijn een doorsnee van de artikelen die op de webshop van Ubiznizz staan. Met andere woorden, op de webshop staat een veelvoud van artikelen t.o.v. de catalogus en bovendien wordt de website continue actueel gehouden. Mist u een artikel op de webshop of heeft u een bepaalde vraag, neemt u dan contact op met de klantenservice. Op de website staat ons volledige assortiment.
7. Ik heb een andere vraag of opmerking m.b.t. de catalogus
Ubiznizz streeft er naar continu haar dienstverlening te verbeteren. Mocht u een andere vraag aan ons hebben over de catalogus of mocht u nog wat missen in bovenstaande antwoorden, neemt u dan contact op met de klantenservice via telefoon of via info@Ubiznizz.nl. Wij zullen met een passend antwoord komen en (waar mogelijk) uw opmerkingen toevoegen aan deze antwoordenlijst.