Veel gestelde vragen over bezorgen

1. Moet ik bij nalevering van artikelen nogmaals bezorgkosten betalen?
U betaalt per bestelling maar éénmaal een bijdrage in de bezorgkosten, indien het orderbedrag onder de € 100,- ligt. Voor orders boven € 100,- gelden sowieso geen bezorgkosten. Voor naleveringen worden deze niet opnieuw in rekening gebracht.
2. Waarom zit er een levertijd op mijn bestelling?
Er kunnen diverse redenen zijn waarom er een levertijd op een bestelling zit. In de meeste gevallen wordt een levertijd veroorzaakt doordat het artikel, het drukwerk of de promotionele goederen niet op voorraad liggen, maar alleen na het plaatsen van uw bestelling worden gemaakt. U kunt in voorkomende gevallen van ons een bericht verwachten waarin wij de levertijd noemen.
3. Kan ik zien wanneer mijn bestelling bezorgd wordt?
Een deel van de bestellingen worden direct door het distributiecentrum of door de drukkerij naar u verzonden. Het is veelal niet exact te bepalen wanneer de goederen bij u aankomen. Heeft u speciale wensen m.b.t. de levering, neem dan contact op met onze klantenservice.
4. Kan ik een tijdstip afspreken voor de levering?
Helaas is het niet mogelijk een tijdstip op de dag af te spreken. Dit komt doordat er met diverse transporteurs wordt gewerkt.
5. Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Wilt u uw bestelling op een ander adres laten afleveren, dan kunt u dit zelf aangeven bij het plaatsen van de bestelling. Mocht u vergeten zijn een alternatief adres in te geven, dan kunt u onze klantenservice bellen. Zij zullen dan contact opnemen met de fabrikant of het distributiecentrum om te proberen het adres te wijzigen. Lukt dat niet, dan wordt u door hen daarover geïnformeerd.
6. Wat gebeurt er als ik niet aanwezig ben als de bestelling geleverd wordt?
Als u niet aanwezig bent, dan is dit geen probleem. Er wordt doorgaans drie keer een poging gedaan om de goederen bij u af te leveren. U hoeft hiervoor niets te doen. Mocht u na verloop van tijd toch nog niets ontvangen hebben, neemt u dan contact op met de klantenservice.
7. Het artikel komt beschadigd aan, wat nu?
Er kunnen diverse redenen zijn waarom een artikel beschadigd aankomt. de schade kan veroorzaakt zijn door het transport of het artikel kan reeds beschadigd ingepakt zijn. Veelal is dat te zien op moment dat de artikelen bij u aankomen. Neem dan direct contact op via het contactformulier en vermeld daarbij zoveel mogelijk gegevens. Na overleg met fabrikant nemen wij daarna zo snel mogelijk contact op met u om af te stemmen hoe het probleem kan worden opgelost.
8. Ik heb een andere vraag of opmerking m.b.t. bezorgen
Ubiznizz streeft er naar continu haar dienstverlening te verbeteren. Mocht u een andere vraag aan ons hebben over de bezorging of mocht u nog wat missen in bovenstaande antwoorden, neemt u dan contact op met de klantenservice via telefoon of via info@Ubiznizz.nl. Wij zullen met een passend antwoord komen en (waar mogelijk) uw opmerkingen toevoegen aan deze antwoordenlijst.