Veel gestelde vragen over betalen

1. Ik heb geen factuur ontvangen bij de levering
Dat klopt. Doordat de leveringen vanuit diverse distributiecentra of drukkerijen plaatsvinden, wordt de factuur separaat aan u verzonden. Op de factuur is ook zichtbaar wie binnen uw organisatie de bestelling heeft gedaan.
2. Ik heb teveel overgemaakt. Hoe ontvang ik dit terug?
Neem in dat geval contact met ons op via het contactformulier. We betalen het bedrag dat u teveel betaalde dan terug.
3. Ik heb een betaling gedaan, maar ik zie dit niet terug bij ordergeschiedenis
Dat klopt. Op dit moment is de debiteurenadministratie nog niet gekoppeld, maar dat gaat in de toekomst veranderen.
4. Wat zijn de banknummers van Ubiznizz?
Ons gironummer is 6204178 ten name van Ubiznizz bv. en ons banknummer is 92.92.02.899 ten name van Ubiznizz bv
Vermeld bij een betaling altijd uw factuurnummer.
5. Kan ik wachten met betalen tot ik alle bestelde artikelen ontvangen heb?
Het kan voorkomen dat een deel van de bestelling inmiddels geleverd is en dat op een ander deel een levertijd zit. Wij verzoeken u het bedrag van de geleverde artikelen binnen 30 dagen na factuurdatum ons over te maken.
6. Ik heb een andere vraag of opmerking m.b.t. betalen
Ubiznizz streeft er naar continu haar dienstverlening te verbeteren. Mocht u een andere vraag aan ons hebben over betalen of mocht u nog wat missen in bovenstaande antwoorden, neemt u dan contact op met de klantenservice via telefoon of via info@Ubiznizz.nl. Wij zullen met een passend antwoord komen en (waar mogelijk) uw opmerkingen toevoegen aan deze antwoordenlijst.