Veel gestelde vragen over bestellen

1. Kan ik bestellen zonder inloggegevens?
Voor het plaatsen van een bestelling is het nodig dat u bekend bent bij ons. Hiertoe wordt u gevraagd om in te loggen met uw persoonlijke (zelf gekozen) inlognaam en wachtwoord. Als u nog geen inloggegevens heeft of als u de inloggegevens vergeten bent, kunt u deze voor het plaatsen van de bestelling 24 uur per dag, 7 dagen per week opvragen. Volg daarvoor de aanwijzingen op onze sites.
2. Kan ik nog iets toevoegen als ik de bestelling via internet heb verstuurd?
In principe is het niet mogelijk iets toe te voegen aan een bestelling die al is verstuurd via biblioshop. Indien u voor 12 uur een aanvulling doorgeeft, dan kan deze doorgaans wel worden toegevoegd aan een bestaande bestelling, waardoor mogelijk bezorgkosten kunnen worden bespaard. Neemt u hiervoor contact op met onze klantenservice.
3. Wat is de levertijd van artikelen?
De meeste artikelen worden binnen enkele werkdagen op het door u aangegeven adres afgeleverd. Op een aantal artikelen zit wel een levertijd, omdat deze enkel op aanvraag door de fabrikant worden gemaakt. Indien er een levertijd geldt, wordt u daarover binnen enkele dagen geïnformeerd.
4. Wat is de levertijd van drukwerk of promotionele artikelen?
Aan drukwerk en promotionele artikelen worden meestal specifieke eisen gesteld. Tevens moeten er altijd een aantal bewerkingen plaatsvinden. Details m.b.t. de verwerking en de levertijd worden altijd met u afgestemd.
5. Kan ik mijn biblioshop-bestelling annuleren?
Veel artikelen met een korte levertijd worden via een volledig automatisch proces verzameld en verzendklaar gemaakt. Indien u voor 12 uur een annulering doorgeeft, kan deze in veel gevallen nog op tijd geannuleerd worden. Zodra het artikel in het automatische verwerkingproces zit, is annuleren helaas niet meer mogelijk. Neemt u voor een annulering contact op met onze klantenservice.
6. Hoe verloopt de montage van artikelen, zoals meubelen?
Dit kan per artikel verschillen. Er zijn artikelen die in een pakket worden aangeleverd en die door u gemonteerd dienen te worden, er zijn artikelen die door ons gemonteerd afgeleverd worden. Wat van toepassing is, staat vermeld bij het betreffende artikel. Wilt u dat wij de montage voor u verzorgen voor een artikel dat doorgaans ongemonteerd wordt afgeleverd, neemt u dan voordat u bestelt contact op met de klantenservice.
7. Kan een artikel uitverkocht zijn?
De artikelen die in biblioshop getoond worden, zijn allen leverbaar. Het komt sporadisch voor dat een fabrikant stopt met de productie van een artikel, maar dat dit nog niet in de webshop is verwerkt. Wij nemen in voorkomende gevallen dan eerst contact met u op en zullen (waar mogelijk) u alternatieven aanbieden. U bepaalt vervolgens zelf of u van alternatieven gebruik wilt maken.
8. Worden er bezorgkosten in rekening gebracht?
Indien u een biblioshop bestelling doet boven € 100,-, worden er geen bezorgkosten in rekening gebracht. Tot € 100,- geldt dat er voor administratie-, verpakkings- en bezorgkosten een bedrag van € 10,- in rekening wordt gebracht. Deze bedragen zijn exclusief B.T.W.
9. Zijn de vermelde prijzen inclusief B.T.W.?
De prijzen die vermeld staan in onze shops zijn allen exclusief B.T.W. Wij zijn verplicht om de B.T.W. separaat op de factuur in rekening te brengen. Indien u een buitenlandse organisatie bent en ons uw B.T.W. nummer vooraf heeft doorgegeven, kan een factuur zonder B.T.W. gemaakt worden. Verrekening vindt dan anders plaats.
10. Hoe kan ik een eerder besteld artikel opnieuw bestellen?
Wanneer u via biblioshop bent ingelogd, kunt u eenvoudig zien welke artikelen uw organisatie eerder besteld heeft. Tevens is het mogelijk te zoeken op een deel van de titel of de artikelcode. Gaat u hiervoor naar de knop herbestellen. In geval van drukwerk of huisstijl artikelen kunt u via Uprint zien welk drukwerk of welke promotionele artikelen eerder besteld zijn. Gaat u hiervoor na het inloggen naar de knop ordergeschiedenis.
11. Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is ontvangen?
Wanneer u via de websites uw bestelling voor artikelen of drukwerk hebt geplaatst en u een correct e-mailadres hebt opgegeven, dan ontvangt u direct nadat u besteld heeft via e-mail een ontvangstbevestiging. Hierin staat een overzicht van uw bestelling. Verder kunt u 24 uur per dag, 7 dagen per week zelf via Uprint kijken wat de status is van de orders en welke orders u in het verleden bij ons heeft geplaatst.
12. Wat kan ik doen als het mij niet lukt om in te loggen of de bestelling te versturen?
Krijgt u vreemde tekens of meldingen te zien, dan kunt u dit melden (eventueel met een afbeelding) via het centrale email adres info@Ubiznizz.nl of door onze klantenservice te bellen. Wij proberen het probleem dan zo snel mogelijk te verhelpen. Intussen kunt u uw bestelling per e-mail of fax aan ons doorgeven.
13. Ik heb een andere vraag of opmerking m.b.t. bestellen
Ubiznizz streeft er naar continu haar dienstverlening te verbeteren. Mocht u een andere vraag aan ons hebben over bestellen of mocht u nog wat missen in bovenstaande antwoorden, neemt u dan contact op met de klantenservice via telefoon of via info@Ubiznizz.nl. Wij zullen met een passend antwoord komen en (waar mogelijk) uw opmerkingen toevoegen aan deze antwoordenlijst.